09.05.2019 Հայոց Լեզու

  1. Ազատության չափը դպրոցում. ստիպե՞լ, թե չստիպել սովորել։

Ստիպողաբար ուսուցումը արդյունքներ չի ունենա, եթե երեխան կամ պատանին հետաքրքրված չէ ինչ-որ առարկայով, ստիպելը և պարտադրելը միայն ավելի կվանի նրան։ Հնարավոր լուծումներից մեկը կտրվելն է ՀՀ դպրոցական սահմանադրության (պետական) կազմած պլանից և մատուցելը գիտելիքը սովորողին ավելի մատչելի և հետաքրքիր ձևերով։

Այլընտրանքային միջոցներից մեկը պրոպագանդան է, որը կարելի է տեսնել ԽՍՀՄ-ում կամ Երրորդ Ռեյխի ժամանակահատվածում։ Պատճառներից մեկը ԽՍՀՄ-ի դպրոցների արդյունավետության և հաջողության պրոպագանդան էր։ Չնայած նրան, որ արդեն անցել են այդ ժամանակները, իմ կարծիքով դա դեռ մնում է արդյունավետ միջոց։

 

2․ Ընտրության իրավունք և ընտրության կարողություն. ես գիտե՞մ՝ ինչ եմ ուզում սովորել։

Ըստ ՀՀ դպրոցական սահմանադրության՝ հրաժարվել  հնարավոր է միայն ՀԵՊ առարկայից, հետևաբար ոչ մի ընտրության իրավունքի մասին խոսք չի կարող լինել։ Այդ պատճառով շատ պետական դպրոցներում տիրում է քաոսային վիճակ, սովորողը ինքն է ընտրում սովորել այդ առարկան, թե ոչ, չնայած որ դա պարտադիր է։

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s